Saturday, March 12, 2011

Cuti Sekolah Menjelma lagi

Assalamualaikum...
sangat tenang hari ini..semalam adalah hari yang kusut kerana presentation...alhamdulillah presentation dah lepas walaupun tidak sehebat mane..esok nk balik kampung yay....so hari ni saya akan lipat dan basuh semua kain..ini lah kerja yang paling saya tk suke :( tp eyna ade kt rumah ni...my bff.. she wanna help me..i will pay her RM 20 untuk tolong saya hehehehehe....
Untuk hadiah bagi diri saya pulak..smlm saya beli rak baru..vantage okey...chantek okey...saya beli bunga juga. d Romantika..saya juga beli baju kurung baru..ready made..glamer malatop de manik2 lgi..huh tak boley kawal emosi untuk membeli bila ade mende cantik...oh perempuan
Esok nak balik kelate yay...nak packing barang..lupakan pasal sekolah huh..name jerk cikgu tp bzz sgt kat sekolah...
My New Rack

No comments:

Post a Comment