Tuesday, April 5, 2011

Sugar Glider Makan Anak

malam ni sangat sedih taw...saya taw huhu mengandung..kemarin dulu saya nk bagi makan saya tgk perut dia dh kempis....sy taknak intai sbb taknak ganggu ibu dia...tp tadi tiba2 saya tgk ada anak sugar glider bawah ibu dia..sy tgk dia makan anak dia..mula2  saya tak cnfirm..skali lagi sy tgk mmg sah..sedih la..naper dia makan anak dia :( atawpun diet tak kena..sugar saya suka mkn kuaci..sy bgi dia roti,kuaci n buah setiap hari. Bencinya,..mudah mudahan semoga dia dapat anak lagi..Insyallah..jom tgk gambarnya ek..actually saya dah ade 3 ekor sugar glider..





1 comment:

  1. sugarglider xboleh bagi makan kuaci
    jangan la buat macam ni kesian anak dia..
    untuk pengetahuan awak
    jangan biarkan dia kelaparan sentiasa kena ada makanan di dalam sangkar

    sedih la tgk mcm ni

    jangan la seksa binatang macam tu!!

    ReplyDelete