Thursday, March 29, 2012

Ampang Puteri Vip Ward

Assalamualaikum..huhhh masuk wad lgi..jelik rasanaya walaupom biliknya mmg kelas bab kata kawan saya` gile arhghh bilik ko tak macam dalam wad, mcm duduk hotel,,,bilik hotel pom tak besar mcm ni` lantas saya terus berkata hurm tak hingin aku duduk dalam ni lame lame..mmg saya masuk sehari shj dan minta doktor benarkan sy pulang..dapat mc 4 hari..tapi di sebabkan teringatkan tugas sebagai pendidik pastu banyak plop kerja skolah kat skolah maka saya hanya mc 2 hari shj iaitu cuti masa dlm wad shj..yang lebihnya sy g sekalah..kerja itu adalah ibadah ok..what ever pom wad vip kat ampang puteri mg besar menarik tp tenkiu la stress masuk wad pastu masuk air segala hehehehe..bersyukurla pada kalain yang diberi kesihatan tubuh badan..insyallah..pape pun nurse semua baik tq namun hatiku takmau masuk wad lagi sekian
living room
dapor...dalam wad pom ade dapor ok


besarrr woooo




No comments:

Post a Comment